Äntligen

är landslagsuppehållet över.
Har drabbats av en liten Milan-abstinens, men om en och en halv  timme är det dags igen. Sampdoria hemma.
Det som oroar mig är att Samp inte vunnit en enda match i år, det är en trend som kommer att brytas men förhoppningsvis inte i eftermiddag!
 
Två jättestora plus är att:
+ Min Paolo naturligtvis spelar från start (Antonini, Bonera, Maldini, Jankulovski) i övrigt har Carletto varit ovanligt hemlighetsfull.
+ Inzaghi, Boriello och Nesta tillbaka från skada. Nesta kommer som synes att börja på bänken, men kommer troligtvis in med en kvart kvar om Milan leder

Två stora minus:
Om jag varit i Skeå nu hade jag kunnat gå till min favoritmoster och äta god mat och se matchen + försnack på Canal+. Anledningen till att detta är extra viktigt idag är att världens bästa Don Tommaso (Thomas Nordahl) är i studion. Jag får kolla på den vanliga streamen med kommentatorn som är tänd på my man istället.
- Marcus Birro slutar blogga :(
Jag får börja titta på Kvällsöppet på Tv4, han är ju med där :)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0