Tredje gruppspelsmatchen

Portsmouth - Milan   2 - 2
                          Ronaldinho
                         (Kapten) Inzaghi

Milan reste till de brittiska öarna för att få med sig en poäng, de förtjänade tre men såg ut att inte få några alls.
Pippo Inzaghi hade ett avslut i vardera stolpe (inklusive ribban) innan Pompey gick fram till en 2-0 ledning.

På dryga fem minuter fixade Rossoneri oavgjort.
Först en fantstiskt vacker frispark signerad Ronaldinho (85')
En nedtagning i världsklass och ett avslut av samma kaliber av the one and only Pippo Inzaghi (92')
När Gattuso klev av fick Pippo ta kaptemsbindeln, mitt röd-svarta hjärta slog dubbla slag.





Kommentarer
Postat av: jullan

jag ska inte saga att jag ar rord, men jag vill atminstone inte spy;)NU tar du tag i din facebookkarriar sa att man inte behover vanta 100 ar pa mail fran sin favorit! PUSS

2008-11-28 @ 04:22:21
URL: http://etthundraensaker.blogg.se/
Postat av: elin

tänk om alla sportkommentatorer var som du ;)

2008-11-28 @ 16:22:40
URL: http://niile.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0