Söndag - min favoritdag

men idag känns inte som någon särskilt bra dag. Jag måste städa och jag måste plugga.
Vi är några brudar som har delat upp en bok och ska sammanfatta ett kapitel var, det är super, dels eftersom man sparartid och del eftersom att jag verkligen måste ta tag i det då det inte bara drabbar mig själv.

Däremot finns en chans att det blir en rikitgt bra kväll. Milan har chans att gå upp i serieledning, men då ska extremt svårspelade Napoli först besegras samtidigt som Udinese tappar poäng.
Och min Paolo har en muskelbristning ;(
Nåväl, mer om matchen sen...

Nu är det dags för det sociala landskapet - yiihaa!






Kommentarer
Postat av: elin

åh varje gång ja läser din blogg får jag plugg-dåligt-samvete! haha! men ja lyckades iaf sammanfatta boken :p

2008-11-02 @ 21:27:21
URL: http://niile.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0