Söndag igen

Veckorna bara rusar förbi, nyss var det över en månad kvar till tentan, nu - mindre än en vecka.
Vet verkligen inte var jag ska börja, det ska bli skönt att sitta och plugga med basgruppen imorgon. Tänkte vara duktig och skriva ner några frågor jag har tills imorgon iallafall :)

Ikväll 20.30 drar veckans höjdpunkt igång, det vill säga Milans ligamatch. Ikväll borta mot svårspelade Lecce.
Paolo är fortfarande muskelskadad oh Ambrosini också borta, Nesta, Senderos och Pirlo saknas fortfarande.

Nåväl, eftersom jag vet att inte Elin kan leva utan mina matchrapporter hörs vi naturligvis senare ;)

Ciao,

Kommentarer
Postat av: elin

åh vs gulligt av dej gumman! ;)

2008-11-09 @ 16:06:07
URL: http://niile.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0