Live @ Universitetet

Klarade av att koncentrera mig i nästan en timme, resten av föreläsningen lyssnade jag ionte många minuter.
När man sitter med Elin, Frida och Josefin kan man göra så mycket annat som är roligare!
Jämföra kort man har i plånboken till exempel.

Nu har jag och Frida precis käkat lunch och jag tänker vara duktig och sitta kvar på Universitetet och skriva ut lite grejer och renskriva. Kanske till och med läsa nån sammanfattning, men vill inte lova för mycket...

Vid 17-tiden ska jag och Jennie iallafall ta bussen ut till Bergvik och möta up med Karro. Vi ska handla mat och onyttigheter. Ikväll blir det tjejmys med massa gott, Desperate Housewives och valvaka.

Kommentarer
Postat av: elin

åh din fis! jag vill också ha tjejmys juh.. du får ta o komma till mig i arvika någon gång framöver :D

2008-11-04 @ 19:27:51
URL: http://niile.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0