Definitivt INTE min turdag

Som ni läste i det tidigare inlägget fick jag först ta en promenad till Universitetet för att ta ut pengar till bussen. Sagt och gjort men när jag kommer fram står det på automatskärmen "Tekniskt fel" Jaha ja, fick promendera iväg ner till Kronoparken och ta ut pengar och sedan gå tillbaka till Universitetet för att ta bussen. När jag kliver på ser jag en stor skylt som säger att man kan betala biljetten i en automat - med kort! Jag hade alltså gått i det kalla vädret i onödan.

Eländet tar inte slut där, jag kön handlat klart och ställt mig i den brutalt långa kön, hade jag tajmat tiden precis för att hinna till bussen när en kärring tränger sig fram och visar sitt kvitto och skriker att kassörskan slagit in fel äppelsort.
Tanten skulle ha 5 kronor tillbaka. Herregud?! Det var brutal kö och hon tjafsar om en femma med en ny kassörksa som måste be om hjälp för att fixa till det. Och jag missar min buss precis och måste sitta i kylan och vänta i 30 minuter.

Just det ja, glömde säga att de inte hade några Creme Cheese Chips så nu har jag förfrusna tår och inga chips!
Det finns inte en chans att jag orkar gå till Konsum och köpa chirre, tänker inte gå en meter till idag!

Kommentarer
Postat av: elin

men stackars gumman då! nästa gång får du ringa mig och gråta när du sitter i kylan och fryser burr men hörru! du fick ju iallafall motion..

o du! varför åker inte johan palm ut ur idol?? kan någon svara mej på det!? killen har inte ens kommit ur målbråttet än.. kram på dej

2008-11-22 @ 01:04:08
URL: http://niile.blogg.se/
Postat av: verran(plus fanta som just nu äter upp mitt fil)

jälasärring. jag hade typ kokat!hon kunde vä för tusan väntat eller bytt kö lr bara struntat i 5kr! idiot, men de finns ju dom som typ njuter av andras olycka. körde en surtant i driven i förrgår. jävla nöt. måstas klaga bara för att typ. suck hon kan fan inte ha fått nått på 50 år!:P

2008-11-22 @ 11:41:49

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0