Ge mig lön, tack!

Tog en runda på stan för att handla in lite välbehövliga ting, det gjorde jag också. Naturligtvis slank det ner lite mindre välbehövliga ting också men det får jag leva med. Har ny känning och nya skor till P-festen plus nya örhängen.
Mitt älskade Body Shop inkaserade också några av mina slantar och mitt i ångesten skickar min älskade Jullan ett sms "Har du råd med det som fattig studernt ;)?"  Svaret är nej, men varken jag eller Julia är fullblodsproffs när det gäller budget och planering ;)

Btw så köpte Verran en supersnygg klänning på Gina. Hon kommer vara värsta hottien imorgon!

Mitt kusinbarn Tilda fyller två år idag, köpte en supergullig röd klänning med Barbafamiljen på, hade inte tvekat en sekund om den funnits i min storlek.



Om en kvart är det dags att börja jobba, jag och Pea ska mysa på jobbet ikväll. Tagga inför P-festen imorgon och äta glass, mums!

Kommentarer
Postat av: jullan

haha min budget är stendöd sen i onsdags!

2008-08-15 @ 18:16:58
URL: http://jullebulle.blogg.se/
Postat av: pea

Vi ska myspysa och snacka skit =)

2008-08-15 @ 18:59:18

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0